Morning

2009-04-22, 09:16:34 / Kategori: vardag
Ska dra till bussen om 20 minuter exakt, är ovanligt pigg idag, ingen aning om varför med tanke på att jag håller på att bli förkyld.. 
Jag har precis druckit en passionsfrukt och hallon smoothie, finns inget bättre på morgonen!

Idag kommer det bli full fart på jobbet, vi har spring sale! Så passa på nu första dagen på rean för det kommer försvinna i ett naffs. Så himla mycket fint säger jag bara!
Massa fina vår och tom sommar kläder, förstår inte varför vissa plagg ska reas ut, deras tid är inte ens inne än.
Som en skitfin vårjacka jag ska köpa idag. har lagt undan den och kapet går på 400 kr!! Nersatt från 800.
Så passa på.
Kommer väl antagligen bli mycket att göra idag.
Efter jobbet så tror jag maxie amanda och fredde skulle komma upp till mq så skulle jag nog vara med dom.
Saknar dig max!
Nu ska jag ta en alvedon innan jag börjar rulla imot bussen. Ha en bra dag!♥

Svart tröja-Gina
Kofta-h&m
Jeanstights-Mq
Vita converse-Nilsson



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?