MoNdAy

2009-04-20, 18:31:59 / Kategori: vardag
Hello.
Jag sitter och bara väntar på att tiden ska gå så jag kan åka till min pappa och hämta mina saker som blev kvar sen helgen, eller rättare sagt är det allting jag behöver för att överleva som är där.
Plattång,krämer,laddare,busskort,kläder,kamera och hela köret.
Var egentligen inte meningen att jag skulle sova hos mamma igår men så blev det iaf.
Var i vällingby på dan, och köpte ett par vita converse. Superfina och våriga sombara den. Converse är absolut mina favorit-vårskor!
Fikade på caffecorner och sen åkte jag hem. Amanda kom och vi gick och lämnade filmerna ifrån i lördags, men hann inte se saw.. Får hyra den nån annan dag, den måste ses!
Sen gick vi tillbaka till mig och maxie och fredde kom.
Var med dom resten av kvällen innan jag gick hem och somnade som en stock.
Idag har jag jobbat på mq hela dagen. Andra veckan tog fart idag.
Och jag har lagt undan världens finaste vårjacka också!
Den var på rea från 800 till 500, och nu sa dom i butiken att den skulle reas ut till 400 på onsdag då vi har spring sale, så jag la undan den tills då. Längat tills jag får sätta på mig den!
På lunchen köpte jag en kofta från gina som också var på rea för 99 kr. Så jävla underbart med rea alltså :)

Nu vill jag att min brorsa ska komma hem och låsa upp så jag kan hämta mina saker.... Ska nog ta och ringa igen.
Puss


18.39- yey äntligen svarar segarslet, drar upp till padre.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?