Min skola har blivit ett gossipgirl avsnitt..

2009-04-28, 17:47:17 / Kategori: vardag
.. Det hela började med att jag, jennifer, emelie sofie och lisa sitter i fritiden imorse.
På bänken vi sitter vid står det klottrat "alltomeraprivatliv" Vi blir nyfikna och går in på bloggen.
Det första vi ser är att det står massa skit om emelie och en kille hon är/var på g med.
Vi blir såklart helt galna och berättar för alla vi ser om bloggen.
Så resten av dagen har det varit det ända folket i villastan snackat om. En kul grej visst det kan jag förstå att folk tycker det är, men att skriva ner, på en blogg som alla kan läsa skit om andra är bara omoget.
Det roliga är att ingen vet vem det är som skrivit bloggen, undrar om vi kommer får reda på det eller inte?
Bäst man gör det innan det kommer upp skit om en själv. (klicka på länken uppe för att gå in på bloggen)

Jag har iallafall just kommit hem ifrån vällingby där jag var en snabbis med jossan och fanny, köpte ett 5pack med nylonstrumpbyxor och skulle hämta mitt praointyg, men min handledare hade tappat bort den -.- Så nu vet jag inte vad jag ska göra, får be om en ny om det går.

Nu ska jag strax käka middag. Ikväll blir det plugg och Desperate. Puss

I brist på bilder..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?