maybe, you're gonna be the one that saves me

2009-04-23, 09:15:01 / Kategori: vardag
Torsdag idag, och jag längtar hur mycket som helst till helgen.. Men inte lika mycket tills när helgen är över för då är det tillbaka till skolan som gäller, och jag har inte varit där på en månad.
Men är ju iochförsig sommarlov snart, satt och räknade dagarna igår och tror att det var ca 30 skoldagar kvar.
Galet!
Ska gå till bussen om 20 min, börjar tio som vanligt och slutar fem som vanligt. Efter jobbet tror jag att jag ska träffa amanda eller jennifer. Inte träffat henne på länge, om du läser det här så ring mig efter fem idag.

Träffade aldrig max igår heller, har hänt något mellan han och fredde och jag och manda vet inte vad..
Måste försöka träffa han idag iaf!♥
Nu måste jag borsta tänderna, Have a nice day




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?