jag har tråkigt..

2009-04-01, 18:38:38 / Kategori: Texter och annat
1. vad står det i ditt första sms? Hallå snygging, jag har tänkt på detta ett tag men inte riktigt vågat fråga, men har du lust att träffas och ha sex nångång typ snart? ingen behöver veta något. (kedjebrev ifrån chrille:P
)2. vem ringde dig senast ? Saga
3. är den 18 kontakten någon du har ett förflutet med ? min låtsaspappa? haha
4. hur känner du kontakt nr  31? Första killen jag var kär i. Gick i samma klass i mellanstadiet, var tsm i 11 månader.
5. vem skickade ditt 22 sms och vad stod det ? :(sötnos<3godnatt (alex)
6. vad heter kontakt nr 4 på din mobil ? Aksel
7. älskar du konakt nr 20 ? min bror, ytterst lite:P
8. Är kontakt nr 60 fin ? Nej!
9. har du kysst kontakt nr 43? Ja
10. vad står det i ditt 19 sms ? Ring mig fort som fan! :(
11. har du träffat kontakt nr 14 idag ? Nej
12. har du gillat kontakt 50 mer än en vän? Nej tror jag inte
13. vad står det i ditt 2 sms ?  va? :O<3
14. vad tycker du om kontakt nr 16? Lite skum
15. hatar du kontakt nr 42 ? Nej verkligen inte
16. hur känner du för kontakt nr 30? Min goda granne dennis. Störtskön :)
17. vem är kontakt 17 på din mobil & vad tycker du om henne/honom? Anton, helt okej.  
18. vad står det i ditt näst sista sms ? Haha okej godnatt sötnot ;)<3
19. har du haft sex med kontakt nr 5  ? Verkligen inte!
20. är kontakt nr 48 din stora kärlek ? nej...
21. vad står det i ditt 7 sms o vem är det i från ? Ska vara med leo och fixa moppen :P själv? <3 (alex)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?