I väntan på mat

2009-04-12, 19:25:49 / Kategori: Texter och annat
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Beror på vad för nån.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar såklart, vintern för skidååkningen endast!
Brukar du sjunga i duschen? Ja
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? konståkning. haha nej jag hatar att se på sport. men hockey om något isf
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja kanske.
Vad är viktigast för dig? Mina vänner och min familj.
Laddar du hem musik och film från internet? Ja när inte min bror överbelastar så vi får virus!!!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa och köpa allt jag vill ha.
Vad är det bästa med julafton? Julklapparna
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja, men inte överdrivet
Vad får dig att slappna av? Musik
När kysste du någon senast? Typ en månad sen
Är du skyldig någon pengar? ja det är jag säkert!
Är du mörkrädd? ganska
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Ja glasögon har jag,  men använder bara när jag behöver :P
Vilken färg är snyggast? Lila!
Tycker du matte är svårt? Sådär
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nejdå
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt 12
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mamma eller min kudde. haha.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Det borde ju det, men skulle aldrig gå. Så nej
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Brukar inte fuska igenom mig ett prov, men händer väl att man har något nerskrivet på handen
Bor du utomlands? Nej
Hur länge varade ditt längsta förhållande? 8 månader
Har du piercing? bara öronen
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Tungan, eller naveln
Bråkar du och dina syskon ofta? Jag och min bror bråkar konstant, nästan inegt med min syrra. men det beror nog på att hon är mkt äldre och vi inte träffas lika ofta,
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Svårt att välja en... Men isf Jennifer eller min mamma
Läser du ofta böcker? Ibland
Vad föredrar du för sorts filmer? Drama eller komedi
Vad slösar du mest pengar på? Kläder och onödiga saker
Vill du gifta dig? Ja absolut
Vill du ha barn? Ja, senare i livet
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nej
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Desperate HouseWifes
Vilka länder har du varit i? Turkiet, Kroatien, Spanien, Thailand, Förenta arabmeraten, Finland, Danmark.
Vilka ställen har du bott på? Hässelby och sundbyberg
Vilka husdjur har du haft innan? Fiskar, Hamster, Kanin fast den var min syrras:p
Vad förknippar du ordet skolstart med? Att alla i hela skolan ser helt annorlunda ut.
Solar du ofta? Ja lagom
Är du bra på att laga mat? Inte så:p
Var badar du helst? Havet
Vad använder du för droger? Sömn ;)
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar!
Vilken musikstil tycker du bäst om? mkt
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska, Franska till en pytteliten del
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja
Vilken kändis är hetast? Christano Ronaldo
Gillar du att dansa? ja! men att jag suger är en annan sak
Vad har du för klädstil? min
Är du flygrädd? nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är bra, då låter man inte sin egen skit gå ut över andras hälsa
Hur vig är du? Mellan 1-10, typ 6
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Sanwish
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Vilket kaffe sörplar du helst? Chailatte eller latte
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson
Vill du gå ner i vikt? Ja
Vad har du för personlighet? Glad :)
Har du varit deprimerad? ja
Tycker du om sushi? Nej
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Godis
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? ja har gjort, men vill gärna börja igen :)
Har du tandläkarskräck? nej
Vad heter du i mellannamn? Ida Margareta
Har du någongång haft självmordstankar? nej inte direkt
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Var är du född? Karolinska tror jag:p
Vilken ögonfärg har du? Gröna
Vilken hårfärg har du naturellt? ljus ljus brun
Biter du på naglarna? nee
Är du beroende av något? nej inte direkt
Vilka internetsidor besöker du varje dag? facebook & bloggar
Hur ofta motionerar du? 3-4 ggr per vecka



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?