Hos amanadaaa

2009-04-22, 21:54:22 / Kategori: vardag
Hallo, sitter hos amanda. Hon ligger och leker med en galge haha. Vi kom precis hem, har vart nere i åkis och köpt godis. Blev homies med några sköningar ifrån dalen. haha och jag gjorde bort mig lite som vanligt, satt på en stång och ramla rätt baklänges. Fyfan vad amanda garva, o jag e onormal. as usual.

Idag har jag jobbat, sen mötte jag mamma och hennes kompis i välllinby, köpte min jacka idag (äntligen) och nya örhängen till alla mina hål på guldfynd. Blev middag på donken, inte så planerat och bra kanske menmen.
När jag kom hem mötte jag lisa emelie gurra och amanda. Var med dom ett tag sen gick jag och amanda och köpte nudlar till henne på gulan sen satt vi hemma hos henne ett tag innan vi hittade en cykel som vi transporterade oss med till åkis.  Haha ska ta den cykeln och rulla hem nu tror jag. Höres imorgonbitti för jag har ingen ork att skriva mera när jag kommer hem. Puss ♥

amandas blogg hittar ni här!

Amanda

hahahahahahhahahaha! asså fyfan det var det roligaste någonsin! :D skulle filmat :'( puss



2009-04-23, 17:00:16 URL: http://amandaazetterqvist.blogg



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?