Hetsig dag!

2009-04-14, 20:32:37 / Kategori: vardag

Guuuud vad jag är trött, kan knappt hålla ögonen öppna och mina fötter gör så sjukt ont. 
Känns som att mina tår ska ramla av Haha.

Första dan på praoen! Vakna vid 8 och vid halv 10 gick jag till bussen.
Mötte amanda och therese som också praoar där, sen var det full fart.
Vid halv 1 hade vi lunch då gick jag och käkade på vällinge hus med massa oldschool ifrån hässelby gård, helt galet länge sen man träffade dom!
Hade lunch en timme och sen var det full fart igen tills halv 5.
Fick göra mycket mer än vad jag trodde, och det var faktiskt roligare än jag trott .. Fick plocka upp varor och larma, galga och hänga upp dom i butiken.  Sen ränsade jag kläder och la dom i storleksordning, och gjorde etiketter och mkt annat.
Ser framimot 2 veckor där :)
Anyway, vi fick sluta vid tjugo över fyra så då gick jag amanda therese och träffade victor och mady, gick och kolla runt i lite affärer men sen var jag tvungen att springa till bussarna där pappa hämtade mig. Vi åkte till skolan (där jag inte varit på 2 veckor, så kändes fett stört att gå in där) och gick på utvecklingssamtal. Det gick också väldigt bra.
Sen var det full fart igen till hässelbygård där vi plockade upp min syrrra innan vi åkte till blackan och hem till min mormor som fyller år idag (GRATTIS)
Åt middag och fikade och träffade mina kusiner som jag itne träffat på hur länge som helst, var speciellt kul att träffa mike som jag inte träffat på typ 2 år..
Iaf, åkte därifrån för en halvtimme sen. Min brorsa (som har tagit körkort idag, GRATTIS :)!) körde hem mig emelie och andreas.
Han var hur speedad som helst för att han körde helt själv. han släppte precis av mig nu och nu skulle han hämta upp sina kompisar och åka runt i hässelby, tönt -.-
Iaf bra gjort bror :)
Nu ska jag duscha och göra mig len innnan dubbelavsnitt av desperate housewifes!
Vi höres! ♥

jag gillar att klättra haha


jessica

sjukt kul att få träffa dig idag :D:D

puss



2009-04-14, 21:22:49 URL: http://jesssicca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?