Gäääsp

2009-04-03, 15:15:49 / Kategori: vardag

Hur kan man vara så trött som jag är nu? Tror inte att det är möjligt..
Jag har legat och kollat på två filmer sen jag vaknade, little miss sunshine och djävulen bär prada.
Har halvsovit mig igenom både men men..
Borde egentligen göra någon nytta typ packa eller något men orkar verkligen inte!

Igår åkte jag upp till vällinby och mötte mamma, min syster, andreas(min systers pojkvän) och min bror.
Gick och kollade runt lite, jag köpte ett par solbrillor ifrån hm,98 spänn klart man slog till!
Blev tyvär inga skidbrillor som jag behövde...
Men köpte lite ansiktsmaskar hårinpackningar och annat för håret osv som jag ska ha med mig.
(I våran stuga så är hela undervåningen som ett spa. as mysigt! Bastu, sen som en relaxavdelning och ett "duschrum"..
Svårt att förklara men helmysigt iaf!)
Sen åkte vi vidare till min mormor och käkade middag sen åkte vi hem..
Cyklade till pappa på kvällen när jag var lite piggare, fixade lite ny musik till ipoden.
Ikväll för min del blir det väl att sitta hemma...
Nu ska jag ner och kolla på lite tv




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?