Friidaay

2009-04-24, 19:59:39 / Kategori: vardag

Är proppmätt just nu. Vi har precis ätit pizza som en galning.
Sitter med här med saga, hon kom till mq idag runt 4 och var helt hysterisk för hon har gjort "största tabben i sitt liv".
När hon satt på bussen smsa hon mig om att det var en as snygg kille som satt mittimot henne och kollade på henne osv.
När hon går av hade tydligen den dära snygga killen kommit fram till henne och bett om hennes nummer.
Hon hade fått hjärnsläpp och sa nej jag känner inte dig. Så han hade stått och tjatat jätte länge på henne för han ville ha hennes nummer, han var 92a och skulle och gymma i vällingby, det var det ända hon fick reda på.
Men såklart när dom sagt hejdå och skiljdes åt utan något nummerbyte så såklart ångrar hon sig!
Klantigt saga... Klantigt.

Hur som helst så gick jag ifrån jobbet en halvtimme tidigare, jag och saga gick runt lite i vällingby innan vi åkte hem till moi.

Imorse försov jag mig så in i h-vete! Vaknade nio av att det var några killar som kom och lämnade barbord på våran baksida till imorn. Det sa dunk i verandan och jag vaknade med en smäll. Klockan var nio och skulle till bussen halv 10. Riktigt klantigt!

Jaja nu ska vi strax ta en promenad och sen hyra film tror jag.
Puss!

Höhö.. ända bilden på mig ifrån idag.


Jessica

din söting <3



2009-04-26, 19:02:10 URL: http://jesssicca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?