Fredag morgon

2009-04-17, 09:05:26 / Kategori: Bilder

godmorgon!
Har inte skrivit på länge, sorry. Har kommit hem så sent och då har jag varit så trött, pga av praon och allt.
Jag har precis blivit klar och amanda kommer inte försen om en halvtimme.

Igår praoade jag bara till halv 4, mötte jennifer då och vi gick och mötte några i kfem. Var final i musiktävlingen "bäst i väst"
En tjej som heter helena var representant från våran skola (hon är sjukt jävla grym, egen låt och allt!)
Amanda var också med, hon sjöng halleluja och kom tvåa.
En annan tjej från hbygård vann tävlingen, med if I were a boy.
Efter det gick vi runt lite i vby innan jag jennifer och chrille åkte hem till jennifer och käkade middag.
Vid halv nio åkte jag och träffade amanda max och fredde. Var hemma vid halv elva och då somnade jag på stört!
Idag slutar jag 5, ikväll ska jag vara med jennifer, får se vad vi hittar på. Helskönt med fredag iaf! :)

Tre bilder från igår




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?