det går åt fel håll

2009-04-01, 15:43:23 / Kategori: vardag

nu tröttnar jag på att ligga hemma, särskilt när jag kollar ut och det är skinande sol och 13 grader varmt!
mår dubbelt så dåligt som igår.. har knappt sovit något alls pga av att jag inte kunnat andas så har knarkat min bricanyl hela natten.
hursomhelst har jag kollat på en film och sen pluggat till nu. måste snart fortsätta med det men behövde ta en pause.
imorn har jag mitt so-prov. tror inte att jag går till skolan imorn, men måste iaf upp och göra provet..
nu riktar jag bara in mig på att bli frisk tills helgen! tänker inte sitta sjuk i kläppen.. 4 dagar kvar nu



förresten! är ju 1 april idag och ja jag har blivit lurad, riktigt taskigt lurad faktiskt.
När jag vaknade hade jag två sms ifrån emelie, det första stog det
-Ring mig fort!
det andra:
- Jennifer är påväg till akuten..

Jag får hjärtattack och springer nyvaken rätt till telefonen och ringer emelie som säger att hon ramlade när dom hoppade trampolin på idrotten och att jennifer hade ramlat och att hela hennes kropp hade vikt sig och hej och hå.
när jag lungat mig lite och har tankar på att ringa jennifers mamma börjar hon asgarva och skrika april april åt mig..
Inte kul! Men det var effektivt sätt att vakna på iaf ;D
Nån anna som blivit lurad?

emelie

hahahah, söötnos då (a) <33



2009-04-03, 07:47:34 URL: http://emeliemoberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?