Day before the day

2009-04-26, 18:41:20 / Kategori: vardag
Nu var det slut på det roliga, imorgon börjar vi skolan igen.
 Efter en månad, har inte varit i skolan på 4 veckor, och det har varit störtskönt.
Men imorgon tjugo över nio är det tillbaka till verkligheten som gäller, ska också träna imorn som jag inte heller gjort på evigheter..

Idag vaknade jag hursomhelst breved jennifer som sov här inatt, vi klädde på oss bikini på direkten och lade oss och solade och käka frukost i mina solstolar. Men efter nån timme ringde emelie och bad och böna att vi skulle med henne till vällingby så blev inte så mycket solande. Hon kom till mig och vi tog bussen upp till vällingby.
Gick runt där ett tag, käkade glass och njöt av vårsolen.
Jennifer åkte hem och helena kom också upp.
Efter ett tag tog vi tbanan till hässelbystrand och sen gick vi nästan hela vägen hem till mig därifrån.
När jag kom hem åt jag rester ifrån igår, vilket är sjuuukt mycket mat och sen har jag umgåtts lite med min mamma..
Hon var på bra humör och lät mig klicka hem en bikini och ett par gladiatorsandaler ifrån hm :)

Igår var det fullt ös hela dagen. Saga sov hos mig fredag till lördag, vi gick upp rätt tidigt för vi hade mycket att fixa.
Hon åkte hem runt 12 och då åkte jag upp till vällingby och köpte en klänning som jag senare skulle ha på mig.
Super fin !
Ringde min bror och han var strax efter i vällingby och plockade upp mig, vi åkte hem till mamma och hjälpte med allting innan vid 3 då vi fick ca 20 gäster.
Jennifer kom också lite senare och vi käkade och var "barnvakter" åt två små söta men jobbiga barn..
Vid 8-tiden drog vi ut och träffade alessandro,jojje, alexander, andre och några andra nere vid allmänna, vi grillade och mös.
Var där resten av kvällen och tillslut var vi jätte många där nere. Men kallt var det så jag och jennifer gick hem och värmde oss.

Haft fullt upp hela helgen därför lite dålig upptadering..
Nu skrev emelie till mig "jag kommer till dig, säg inte nej för jag har jätte tråkigt!"
Bäst att man inte säger nej då .. haha.
Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum innan hon kommer, Puss och kram!


Bikinin och skorna jag köpte. Fint :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?