Back on track

2009-04-27, 21:19:38 / Kategori: vardag

Hej!
Idag var första dagen i skolan på länge, hade som tur var bara 4 lektioner så var helt okej.
Matte, franska, engelska och bild. På bilden startade vi ett nytt enskilt projekt om robotar.
Man ska designa, bygga och helt enkelt skapa en egen robot.
Den ska vara inriktad på ett speciellt sinne också.
Men hur som helst så är min idé en effektiv robot som kan sminka en snabbt som attan. Haha.
Robotens speciella sinne ska såklart då vara känsel. Började lite smått på den idag..
Faktistk var det ett ganska kul projekt. Men har inte kommit på något namn åt den. Några förslag ?
Jaja nog om min robot haha.

Slutade tjugo över 3 och då fick jag och jennifer hem till mig, åt lite snabbt innan vi åkte upp till vällingby och solade och sen tränade vi core och spinning.
Jag prövade för första gången ett ståsolarium idag! Var både bra och dåligt. Kände att jag inte fick så jätte bra resultat, men det var extremt mycket skönare än ett vanligt "liggsolarium", för jag känner mig alltid så himla instängd.
Var iallafall duschar och annat kul där inne som jag tröck på :)
Nu ska jag lägga mig och kolla igenom min engelskabok, har prov om två veckor....




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?