130409

2009-04-13, 18:17:36 / Kategori: vardag

Jag har helt enkelt inte orkat skriva något idag. Kom hem ifrån jennifer vid 2 kanske, mamma hämtade mig för jag tappade av någon konstig anledning mitt busskort igår. Inte så ovanligt för jag tappar mina saker konstant och då menar jag det verkligen, går inte att räkna alla busskort,nycklar och skit som jag har tappat.
Igår åkte jag iag till jennifer vid 8, vi gick och mötte nicklas och jocke vid knallen och träffade också på några andra.
Mötte jossan och sen kom också erika och hennes pojkvän jocke, stog ett tag och försökte komma fram till var vi skulle gå men kom fram till att gå hem till jocke. Så vi gick dit och satt och spelade guitarhero tills 11 tiden, då alla skulle springa till bussen. Jag och jennifer gick lite vilse men hittade tillslut rätt och då mötte vi nicklas igen.
Vi gick hem till jennifer igen och sen sov jag som sagt där.

Nu ska jag strax åka till kista med mamma och hennes kompis. Sen kanske träffa jennifer.
Imorn är det prao för min del, och alla andra åttor i min skola i och för sig. Mig hittar ni 2 veckor framöver på MQ i vällinby!
Nu ska jag byta om innan jag drar. Puss♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?