vill ha soool

2008-10-16, 16:41:59 / Kategori: vardag
ibland hatar jag sverige, har varit tråkigt och ävckligt väder hela dan. de är sånna här dagar som gör att man nästan bara vill springa till arlanda och ta första plan till thailand :(
saknar sommaren grymt mkt.. 
och på lunchen när jag erika jessica och lisa skulle springa till kebaben för att käka, blev jag så våt och smutsig om mina skor så jag tvivlar på om dom går och använda igen hehe..
på tal om när vi va på kebaben så va den en helt galen kille som satt brevid oss, visst han va säkert utveckling störd men ändå. han satt och nynna och sen glodde han på oss hela tiden, kollade i kors och lät som en jävla idiot, han förstökte typ imitera the grudge. haha helt störd.
hursomhelst, har precis kommit hem nu, va med lisa emelie och sofie i vällingby en snabbis. vill att mamma ska komma nu så vi kan åka och klippa mig, funderar på att köpa ett par nya jeans också.
aja hörs senare, puss


thailand koh lanta, konstigt att man vill tillbaka?

Anonym

hih gmn , det var jag som var med inte jennifer ;)



2008-10-16, 21:25:17 URL: http://emeliemoberg.blogg.se/

sara

oj hahah fel av mig :P <3



2008-10-16, 21:40:33 URL: http://sarajohanssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?