frågor

2008-10-04, 20:19:27 / Kategori: Texter och annat
BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: aa rätt så mkt faktiskt..
Skrika: nja beror på :P
Sova: så mkt som de går
Ha ångest: ja
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: har hänt
Drömma mardrömmar: íbland
Drömma sexdrömmar: yyytteerst sällan
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: är nog redan ganska annorlunda hah
Klä dig i svart: ofta, svart är bästa färgen på kläder.
Gå till kyrkan: Nej bara nu när jag ska konfimera mig
Gå i skolan: 5 dagar i veckan
Röka: aa
Ljuga: Vita lögner.
Hata folk: finns några
Lita på folk: några få

VEM:

Saknar du:  ja men inga namn
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: mamma
Vill du slå: alla som kommer i min närhet för är sur för jag har utegångsförbud..
Kysste dig sist: carlos
Kramade du sist: jennifer tror jag..
Vill du prata med: hm.. erika skulle jag behöva prata med
Skrek du på sist: ingen aning
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: -
Vill du bli galet full med: jennifer!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Emelie såg att hon skrivit ett inlägg om mig i sin blogg<3
Fick du sms från senast: max
Ringde dig senast: kommer inte ihåg..
Är snyggast på jorden: ronaldo ♥!

HAR DU:
För många vänner:
de kan man aldrig få för mkt av :)
Förföljelsemani: haha nej eller möjligtvis på jennifer.... i'm watching u ;)
Tvångstankar: faktiskt inte
Någon annan psykisk sjukdom: hoppas jag inte
Någon fysisk sjukdom: nopp
Någon skada: en o annan skruv lös i huvudet kanske :o
Färgat håret: blonda slingor men till hösten blir de mörktbrunt
Brutit några ben: ja
Några piercings: Öronen bara
Egen dator: mjaa en
Bra självförtroende: nja venne
Kysst någon: nepp aldrig hihi
Sagt jag älskar dig till någon idag: skrev till emelie i ett inlägg
Bjudit ut någon: nepp
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Semester
Tuttat eld på nått: Nej inte riktigt
Gjort något olagligt: Mhm...


HUR:

Går du: hur går du?
Svarar du i telefonen: "Hallå?"
Fördriver du tiden: som jag gör nu
Mycket pengar har du: för tillfället är mitt kort spärrat :(
Tjänar du pengar: barnbidrag
Ofta diskar du: diskmaskin
Ofta städar du:  så sällan som möjligt
Många stör du dig på: några
Ofta träffar du din familj: varje dag fast inte alla

TROR DU:

Att du kommer bli något: jag är något redan , men kan säkert bli bättre :)
På gud: Nej
På rymdvarelser: ne
Att folk tycker om dig: jadå
På ett liv efter detta: aara
Att fiskar kan tänka: absolut
Att du kommer leva länge: förevigt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?