utegångsförbud, roligaste helgen på länge..

2008-10-04, 18:45:47 / Kategori: vardag
hejsan.. har utegångsförbud att vissa anldeningar som jag tyvär inte kommer berätta. som min helg har sugit hårt.
imorse kom jennifer till mig vid halv 10, vi åkte till hbystrand mötte lisa och sen gick vi till kyrkan och va hela dagen på informationsmöte om komfermationen. va där till klockan 3 sen åkte jag med mamma till ikea köpte lite nya saker till rummet och lite annat.
ska snart äta middag och ja som sagt sen blir de till och sitta hemma hela kvällen.. suck

igår efter skolan så åkte jag o jennifer hem till jennifer, vi gjorde inte mkt alls gjorde hemmalagade subwaymackor ;)
saga kom en stund på kvällen vi satt bara och snackade sen slocknade jag tidigt..
men nu ska jag äta. ha en bra kväll för de kommer inte jag ha ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?