tis/snabbt

2008-10-21, 20:56:03 / Kategori: vardag

hej
kan bara skriva lite snabbt om 10 min börjar desperate housewifes yippi..
ida började jag tjuugo i 9 och morgonen kaosa, först fastnade jag med locktången i håret så jag fick inte loss den och va tvungen att sliita och tillslut klippa, fast de syns inte som tur var för de va skit lite.. sen tappade jag min risifrutti på golvet i mitt rum -.- blir för trött på mig själv ibland asso.. hehe

anyway, fick vi sluta fem i 2 ist för halv 4. hade ingen so eller est.
fick tillbaka 2 provn oxå! Franska fikc jag g +, och de e helt okej om man tänker på mina erfarenhter och tankar runt franskan liksom......... Matten vg, mvg prov fick jag 3 vg och 2 mvg. men provet har inte betygsatts än så får väl se på torsdag.
efter skolan gjorde jag inte så mkt, va med mina homies ;)

träning vid halv 6 med erika jennifer och jossan, spinnig. efter blev de middag på subway, hehe och sen skulle jag köra dans med min syrra med den va tydligen inställd så blev hem till en varm dusch ist!
heh blev inte så snabbt men nu måste jag verkligen rusa till tvn!
PEACE! sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?