tisda tror jag..

2008-10-14, 17:08:02 / Kategori: vardag

hallåå. hela dan har kännt helt bakochfram om ni fattar vad jag menar ;) haha.
började med att jag vaknade och va bombsäker på att de va onsdag. så de började ju jag leva morgonen efter. tänkte fan va mkt tid jag har på mig då , till jag får ett sms av min räddare lisa som säger att vi börjar tjug i 9, så de blev till att på 10 minuter göra iordning sig. kom någotlunda i tid och vi hade några lektioner innan de va no prov, där de kändes som jag hade pluggat på heeelt fel saker. efter non va de franska och där kollade vi på film o de kndes som att jag skulle somna, så efter franskan mötte jag erika och jennifer och vi bestämmde oss för att gå hem till mig. så vid 2 sjukanmälde vi oss och gick hem och växte fast i soffan och gjorde varm choklad. trippelt bättre än 2 lektioner till som vi egentligen skulle haft.
nu har jerkie precis dragit, och de är väl antagligen dags för mig och kolla på matten eftersom jag har vg, mvg prov på torsdag. blir galen på vår skola för vi har så grymt mkt prov (!)
aja matte va de... -.-♥



jag föredrar nog ändå och spela quadra pop på matten :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?