söndag,

2008-10-26, 23:08:35 / Kategori: vardag

Heyy .
är fett trött och seg, ställde ju tillbaka klockan, så egentligen är den ju 12..
igår va ja hos ogge och de tärde ju lite på en också.. hehe..¨
och ida kan man ju inte påstå att jag gjort så mkt. kollat film bara..
gick till emelie vid 2 (?), vi drog hem till henke och dom hade hyrt en film som visade sig vara hostel. fy hatar den filmen, nog en av de groteskaste och äckligaste filmer som gjorts. fyfan
såg iaf på den, sen drog jag hem och käkade. ullis va här också , länge sen man träffade henne.
efter middagen mötte jag e&j igen vid bussen drog hem till jonas kolllade på hajar som hajar, ensam mamma söker och viva la bam hål i vägen men tillslut blev de smala sussie. den är ju helt knäpp fattade ingeting...

ska väl lägga mig snart.. puss♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?