Moondaaays

2008-10-13, 18:27:47 / Kategori: vardag
hellu, dan har gått sjukt fort. hade båttom imorse även fast jag började tjugo över 9.
hade bara fyra lektoner och sista va hemkunskap så då bakade vi bullar !
slutade vi tre då gick jag lisa o jennifer hem till mig för attt plugga no.. men vi satt bara och kollde på kort från när jag var liten (?) skulle egentligen ta fram till svenska arbetert (boken om mig) som ska va inlämnad imorn. har no prov imorn också lungor, blod & hjärta som jag är helt oförberedd till... måste måste måste plugga ikväll.
vi gick hem till lisa och vid 5 gick jag o jenn till mig och käkde middag, nu sitter vi och gör ingeting. ska nog börja plugga 
-.- fy vad jag inte gillar skolan. aja ligger väl bakom de med i guess.



 love u babygilr




 


Elin

ska det vara så såvart att inte skicka relklam?



2008-10-13, 19:14:16 URL: http://eeeelins.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?