måndag igen!

2008-10-06, 17:21:39 / Kategori: vardag

sho sexy,
jennifer drog precis hon ska på visning av ett hus precis vid mig hoppas hennes mamma gillar de lika mkt som jag o hon gör ;) hur bra skulle de inte va om hon bodde vid mig
ida har vi bara haft 2 lektioner, skulle haft 4 men franskan och engelskan va inställda så blev bara två, jag hade nget imot de :)
hade g-diagnos i matte på morgonen, gick väl inte så bra.. trodde vi skulle ha imorn men dom hade tydligen flyttat de.
hemkunskap va sista lektionen då gjorde vi apelsinsaft och de därimot gick toppen!

vid 3 när vi slutade gick jag och jennfier till mig och gjorde någon slags kaka haha. kollade på topmodel o gjorde ingeting.

ikväll måste jag verkligen plugga franska, har sagt till mig själv att jag ksa göra de hela helgen men nu måste jag göra de om jag ska bli godkänd iaf ;)
pusss ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?