måndag

2008-10-20, 22:17:43 / Kategori: vardag

har vart en riktigt skön dag, började med att alla åttor skulle åka till vby och se "flyga drake",
den höll på i typ 2 timmar. Vi började igen vid 1 då hade vi hk prov, gick såådäär som jag alltid säger när va har haft prov:p
efter provet bakade vi rulltårta på en timme, sen slutade vi vid 3.
jennifer emelie jag lisa och sofie åkte till emelie och gjorde inte så mkt, vid 4 följde dom mig till bussen och jag åkte till läkaren i bromma.
va klar där vid 6då åkte jag hem åt middag och sen drog jag och mötte lisa och jennifer och vi drog och träffade viktor och adam hos adam.
nu sitter jag och gör ingeting, spelar lite på ett spel som min bror laddat ner och tvingar mig och spela..
men ska nog dra mig åt sängen lite trött faktistk.
puss och kram ss

vem skickar gb till mig och sen raderar sitt konto? asso snälla har du något och säga till mig kom med något bättre.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?