fredag & sjuk :(

2008-10-24, 14:40:22 / Kategori: vardag

heey.
vilken toppen dag, INTE. vaknade imorse och kunde och fick inte gå till skolan, somnade om och vaknade vid 1.
kollade på och en film och nu hamnade jag hära.. suger att de är fredag och början på lovet och man ska börja allt med att vara sjuk, jag blir alltid sjuk när jag som minst vill de, förra lovet blev jag också sjuk på höstlovet.. menmen, får väl ladda upp inför resten av lovet, för trots allt är jag ju inte dödsjuk och böjar bli frisk.
men saknar min bebis så mkt! har inte träffat henne på två dagar måste vara rekord ;)
aja ska försöka att träffa henne ikväll, annars imorn.
men nu ska jag packa eftersom jag ska till pappa sen. pusssi♥


Jennifer

och jag överlever inte utan dig heller, det vet alla älsklingen min <3 :)



2008-10-24, 17:16:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?