x

2008-11-02, 22:13:53 / Kategori: vardag
Dej:
1. Hur lång är du?
163
2. Vad vill du bli när du bli stor? rik och lycklig
3. Vad pluggar du? grundskolan
4. Har du långt hår? ganska
5. Vilken hårfärg har du? egentligen mörk brunette men har slingat blont.
6. Sminkar du dig? ja
7. Använder du läppsyl? ja
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart uppe och vit nere
9. Har du kysst någon idag? ja..

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop?
 nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda
3. Hur många syskon har du? två hela fyra halva
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? hejdå
5. Vilken mat lagade din pappa senast? han lagar inte mat :P
6. Hur många ställen har du bott på? 6 olika hus
7. Vem i din familj stör du dig mest på? tobbe!
8. Vilken familjemedlem är snällast? pappa
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? emelie va jag på bio med.

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? emelie
3. Har du kysst nån kompis? ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja
5. Vem har du varit kompis med längst? saga
6. Vem känner dig bäst? av kompisar. saga och jennifer
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ingen aning 
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? maybe
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej

Kläder:

1. Vad har du på dig idag? just nu ,ysisar tjocktröja
2. Har du bytt om idag? ja
3. Favorittröja? mysig
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? sexigast med inga
5. Har du gett bort kläder nån gång? ja
7. Har du handlat kläder genom internet? ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nej vrf
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?byxor upp till norrland
10. Vad använder du för skor? beror på


Vågar du:

1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? ja , om jag vill

3. Vara dig själv? jaa
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja
5. Pierca dig? ja det tror jag
6. Ge dig på utmaningar? ja

7. Ha sex på offentlig plats? jafan
8. Vara omogen? om ja knr fö de
9. Äta små kryp? fan heller!

Skolan:
1. Vad heter din skola?
hässelbyvillastad

2. Vad heter din favoritlärare? kicki
3. Vad är ditt favoritämne? slöjd
4. Snyggaste läraren på skolan? fredrick
5. Fulaste läraren på skolan?alla
6. Tråkigaste ämnet? matte
7. Har du skolkat mycket senaste året? nejdå
8. Hur tar du dig till skolan? går

Någon:
Som förstår dig
: ja några
Som du saknar: ja
Som du längtar efter: ja men inga namn
Som du hatar: ja men inga namn

Vem:
Kramade dig senast: emelie
Pussade dig senast: c
Var du hos senast:
emelie
Ringde dig senast: emelie
Ringde du senast: jennifer

Jag:

Är singel: ja
Saknar någon just nu: men ja

Är rädd för att bli övergiven: vet inte
Svär ofta: ja

Sjunger i duschen: oftast
Är en morgonpigg person: nej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej haha
Är kär i kärleken: måste hita npn o dela den med först.
Skrattar åt mina egna skämt: ja bara jag .. :P
Vill ha barn: Ja


Har du:
Piercingar:
nej
Syskon: aa
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: kan inte få 
Rymt hemifrån: nej
Färgat håret: nepp
Bra självförtroende: inte så

Sagt "jag älskar dig" till någon: aa
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: Hehe, kanske
Somnat i skolan: Ja
Brutit ett ben: ja
Tappat bort mig i min hemstad: haha aa
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Varit otrogen: aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja

Smugit ut utan lov: ja

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: ja
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: Ja
Somnat gråtandes: aa

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: varje dag
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: ja

Klä dig i svart: ja
Hata folk: ja.

Lita på folk: ja

Sista personen som:
Sov i din säng: jag
Fick dig att gråta: -
Du delade en dricka med: emelie tror jag
Skrek på dig: venne
Du fick sms från: syster




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?