Torsdag

2008-11-06, 12:14:15 / Kategori: vardag
tjenix. blev hemma idag igen, va på g att gå imorse men pallade verkligen verkligen inte. har ju som sagt geografin och engelskan hemma så får väl pluggish hemma.
kunde inte sova inatt heller! va helt sjukt jobbigt, gick och la mig vid kanske halv 12 men kunde verkligen inte somna, hela huvut bara värkte och hade väl överbelastning med tankar eller någt. kunde iaf inte somna så tillslut blev jag typ lack på mig själv och då somnade jag tydligen :)
har fått någon saknaperiod också, igår fick jag anfall och börja sakna julia, och ida (även om de typ gått en 2 dar sen vi träffades) saknar jag min babygirl! alltså jennifer :) måste ringa henne när hon slutat!
nu måste jag plugga engelska, undgår inte skolan på något sätt usch vill bort från äckliga sverige..
oh shit nu börja jag sakna thailand också.. :(


Anonym

men babyyy! jag saknar alltid dig, spelar ingen roll hur många dagar det gått :) se till att du blir frisk snart annars kommer jag hem till dig och rycker upp dig lite :D<3



2008-11-06, 17:23:15

Anonym

/jennifer :)



2008-11-06, 17:23:42

Jennifer

men babyy! jag saknar dig alltid,spelar ingen roll hur många dagar det har gått..se bara till att du blir frisk nu, annars kommer jag hem till dig och rycker upp dig lite :D <3 love u



2008-11-06, 17:25:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?