sorryyyyy

2008-11-02, 21:09:08 / Kategori: vardag
hejsan, jag har inte dött asso. mitt internet har vart pajj -.-
har inte skrivit sen i
tisdags (?) då sov jag i sumpan,
onsdags kommer inte ihåg vad jag gjorde.. :S heh
torsdags åkte och tränade vid 11 dubbel först core sen spinning. solade också innan jag åkte hem och gjorde iordning mig, vid 5 åkte jag med the family till stan och hamburge bush. vi såg på rea, en humor show som va sjukt jävla roooolig.. höll på och dö, va kändisar som gjorde parodi på andra kändisar liksom.åt middag där också 3 rätters, vid 12 va de slut då åkte vi hem.
fredag åkte jag och mamma till sala på morgonen, för att vara på spa. va skit mysigt! kom dit vid 1 då gick vi och badade i en uppvärmd pool på 34 grader. va liksom små hus och herrgårdsmiljö så va skit mysigt. och de snöaadeee!
helt sjukt, va minus och snöade.. anyway så va vi där och vid 6 på kvälllen fick j en aroma massage skit skönt.
sen gjorde vi iordnign oss och gick och åt middag och vid 11 slocknade jag.
lördag, på morgonen gick jag ut i friska vinter vädret och sprang, sen gick vi och åt frukost buffe sen så gick vi till gymmet och va där en timme. efter de hade vi ansiktsbehandlig, efter den bastade vi och duschade och sen åkte vi hem.
påvägen hem så stannade vi i sala och jag köpte ett par uggs, skit mysiga mörk beiga.
när vi kom hem åkte vi till graven i råcksta och la ljus till min morbror, vila i frid... ♥
efter middagen åkte jag till emelie, oliver calos och deras kompis kom. "chillade" hos emelie, tills vi fick kasta ut dom. vid 1 tog dom bussen hem. & jag sov hos emelie.
idag vaknade hos emelie och vi käkade frullerulle sen skulle hon till sofie så jag tog bussen hem, gjorde ingeting tills emelie va hemma igen och vi kunde träffas. åkte och träffade c, men lite av ett misstag. pallar inte skriva de här.!
nu ska jag ladda upp bilderna ifrån lovet. puss ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?