måndag.

2008-11-24, 16:46:59 / Kategori: vardag

Hejhej, inte skrivit så mkt jag vet.. har inte haft så mkt tid.
i helgen var jag hos pappa, vart på konfa möten hela dagen lör+sön. just nu är vi i juni men ska byta till augusti så vi kmr åka med sofia lisa albin och alla..
anywaay, inte så mkt som hänt annars i helgen. ganska tråkig helg faktiskt,
ida har jag varit lost hela dagen kns det som, haha. började imorse gick upp som vanligt på måndagar kvart i 8 och trodde då att vi började tjugo över 9 som vanligt. när jag ska gå kan jag inte hitta min skolnyckel så jag flippar men tar ist för en väska med böcker bara matteboken eftersom vi har matte. när jag iaf är i skolan så har jag glömt att de är läsdag och vi började halv 9.. så sen har vi bara läst i skolan... + att jag glömde den boken som ska vara utläst i veckan..
på sista rasten blev jag bombad med snö vilket inte va kul,är ju så sjukt mkt snö nu, slutar ju aldrig snöa. iaf hela jag va helt genomvåt. & efter skolan mötte vi danne cribbe o danne och dom seriöst försökte kväva oss i snön. men gick hem tillslut när jag inte hade nån känsel i hela kroppen, tack för den hörni!
nu måste ja plugga matte och äta sen antagligen vara med emelie och kanske åka till hby is hall..
puss puss!


längtar till kläppen, bara 3 månader kvar........




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?