måndag, plugg

2008-11-10, 15:37:00 / Kategori: vardag

tjue. måste plugga och de ska jag göra strax, har geografi prov på onsdag..
igår gjorde jag verkligen INGETING, va bara trött. somna vid typ 4 på lördags natten för kunde verkligen inte sova..
så va trött hela söndan. ullis kom på middag också trevligt och träffa henen vilket man inte gör så ofta längre :)
kom till mamma vid 8 och kollade på nån film som gick på fyran typ "hemma bäst" handlade om en tjej som jobbade med att låtsas gilla killar sådom skulle flytta hemifrån haha lätt kul jobb.

började tjugo i 9 imorse, vid halv 11 skulle ja ha utvecklingsamtal men min mentor kom aldrig.. stod och väntade en halvtimme, irreterande men missade iaf franskan!
på engelskan började vi på något projekt om australien, jag och lisa ska göra någon uppstats om djurlivet.. kul värre -.-
ne asso nu måste jag verkligen plugga, geografi och sen läsa en bok vi har på svenskan soom ska va inlämnad snart.
puss och kram ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?