lördag

2008-11-15, 16:42:26 / Kategori: vardag
hej på er !
knr mig sjukt jävla duktig, jag ska ju byta rum
så ida har jag rensat heeela min garderob. tog ungefär 3 timmar... -.-
imorgon ska vi kanske måla om vi hinner,
ska ha cappucino och en fondvägg med svarta mönster.

igår efter plugget drog jag bara hem och chillade
gjorde iorning mig sen åkte jag med familjen till sumpan och familjen dahlin ;)
käkade och gjorde inte så mkt. drog ut och träffade samuel, jocke och leo.
sagge åke med hem och sov här, men drog rätt tidigt imorse.
nu ska jag strax äta middag sen kommer jossan erika och jennifer hit
och vi ska se kärleksfilmer och gråta hela kvällen hah :)
PUSS och KRAM ha en ägande lördag!





Jessica

ha en toppenbra lördagskväll :)

puss s <3



2008-11-15, 17:00:09 URL: http://jesssicca.blogg.se/

Julia idéblogg

gaah din bakrund! haha:p blir galen.

Kolla in mitt julkalender tips!



2008-11-15, 17:14:24 URL: http://juliaalindblad.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?