dålig uptd.

2008-11-30, 12:15:17 / Kategori: vardag
hejsanhoppsan.
har inte skrivit något sen i onsdag's, men har inet haft tillgång till data för vi målar om i datarummet för det ska ju bli mitt nya rum.
anyway, idag är det söndag och första advent har vart julstämmning i vårat lilla hus sen igår då vi bakade lussebullar och pepparkakor för full rulle..
torsdag, lång störande dag i skolan, gjorde matte diagnos som gick sisådära.
efter skolan åkte jag med lisa emelie jennifer till stan åt en snabbis middag på mcidonken sen sprang vi till park på sturegatan och kollade på förhandsvinsningen på happy goes lucky, handlade om en hel galen tjej som nog aldrig var någt annat än glad.....lite som jag :)
måste bara berätta roligaste händelsen när vi satt på tuben, en kille kom fram till oss och berättade att han hade förlorat ett vad i sin skola, och bad oss loska i hans hamburgare så skulle vi få betalt. så jag jenn och lisa la varsin loska i hans hamburgare och för det fick vi 100 kr! haha helt sjuk kille, sen skulle tydligen någon i hans klass käka upp dendära, lite mindre kul kanske.
fredag, efter skolan gick danne jennifer och danne med mig hem vi gjorde inte så mkt, jennifer följde med mig till optikern och där fick jag göra syntester och ja nu ska jag få glasögon som jag ska ha endast i skolan och när jag kollar på tv, bryr mig faktistk inte så mkt för hellre att jag ser ordentligt.
efter optikern åkte vi till knäckepilsgränd där jocke, nicklas, elias och alex väntade.. vi tog bussen till viksjö sen var vi hos jennifer och jocke hela kvällen.
lördag, vid halv 1 hämtade tobbe mig i viksjö. åkte hem duschade och gjorde ingeting. mamma och emelie kom vid 2 då bakade vi lussebullar och pepparkakor till typ 5.. käkade middag och åkte till jennifers mamma, va där hela kvällen med lite olika folk. vid halv 12 tog vi bussen hem och sen sov jennifer hos mig.
jennifer drog för nån timme sen, nu ska jag plugga franska sen in till stan.
pusskrampuss sara.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?