Wendsday

2008-03-12, 22:23:12 / Kategori: vardag
Hejsan :)
Idag började vi 9, hade matte, franska, slöjd, musik & lite så.
haha vi har skönaste nya musik läraren, han heter Klas & e typ 25 bast.
Han är fett skön han ba:
- aa ni får klä er hur ni vill, asso ni får ha keps, skor& allt sånt, jag bryr mejj inte.
Ni kan komma nakna om ni vill
- Ni kan oxå sms elr lyssna på musik om ni vill, bara ni hänger med.
haha fett skön.

Efter plugget kom Sanna & Elin till skolan, Vi satt i Fritiden med, jossa & jessica i typ 1 timme.
Sen drog jag,Lisa,Jennifer,Jossan,Elin, Sanna & Jessica till åkis & köpte godis.
Sen drog vi till lisa, vi satt i hennes rum medans hon va där nere & hade äkta polisutredningen :P
Sen va vi hos lisa ett tag, innan vi drog till åkis för & käka.
Käkade kycklingsallad, o jag blev sjukt mätt haha.
Sen satte vi oss i åkis & chilla, & då kom emelie.
Men sen skulle typ Lisa, Jennifer o några till gården, och några hem.
Men då gick jag till Adam :)
Vi chilla hos han, sen gick jag hem i regnet.
& precis när jag kommit hem helt blööt ringer mamma
- Heeej gumman, jag kan hämta dejj hos adam nu om du vill? :D
jobbigt.....
Har precis kollat klart på grace anatomy nu, ;)

Imorgon börjar vi halv 10 :D ME LIKE <3
Slutar 10 i 2 vilket är våran tidigaste daa :D
Efter skolan ska jag, Jennifer, Lisa & emelie köpa tårta, för jennifer fyller år!!!
GRATTIS GUMMAN `JAG ÄLSKAR DEJJ, DU E MIN BÄSTABÄSTA VÄN!!!!!!!!<333333333333333333;)
Sen ska jag va med baby senare tror jaaa
<3
Nu ska jag läsa  bloggs,
SEEU!
Pussar Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?