vad händer?

2008-03-25, 18:07:24 / Kategori: vardag
Tjos<3
Nu har Jennifer precis gått, vi gjorde absolut ingenting, satt vid playahead & åt godis.
& nu sitter jaghära och äter på min chokladpåskhare(?) :P
hah
Inatt sov jag jenn & albin hos adam somsagt.
vi kollade på massor av filmer o softa galet.
Somna rätt sent så är rätt trött nu..
Vakna vid 11 av älsklingen, somnade om ett par ggr innan dom adnra vakna.
Var där tills halv 3 typ sen drog jennifer o jag hit och käka frulle
Ikväll ska jag antingen på bio med mamma elr träffa julia.
vill träffa min älskling jag vill! Menmen..
Han åker juh till Norrland imorn, kmr sakna dejj galet gubben! Älskar dejj§
Oj, första gången jag gjorde fjortishjärta(!)
hah!
Nu ska jag läsa bloggs.
Pussar på er
Sara Johansson :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?