tröttisch

2008-03-09, 15:05:20 / Kategori: vardag
Tjaba.

Kom nyss hem från Jennifer, fett trött.
Blev itne specielllt mkt sömn inatt.. sOmna vid 5 någon gång.
iaf, är jag så trött så jag inte orkar berätta vad som hände igår.
Så tar de lite kort.
Va hos Jennifer med as många, sen skulle vi följa Vikke & Albin till bussen.
Men vid busshållsplatsen träffa vi massor med 92/93 som ja inte träffat på år.
Iaf på någt sätt fick dom med oss på en buss mot vällingby, & så skulle vi till fridehemsplan & käka på donken med dom, Men min kära kompis Jennifer, en gullig tjej 92a hjälpte oss tillbaka.
Haah kaos.
Iaf så skulle vi typ hem till Jennifer & Ruffan igen eftersom dom var kvar i backlura elr någting..
Men då träffa vi några, så vi va med domi nåon timme elr nått.
Sen gick vi hem gjorde någt sen slockna ja & jennifer i hennes mors säng.
Vakna imorse av att Danne, Jonas, Ruffan & Kevin stog o laga omellett..
aja jag & lisa drog iaf hem o nu siter jag hära.
Vet iten vad som händer senare.
VI hörs
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?