Torsdag

2008-03-06, 21:29:06 / Kategori: vardag
Hejsan på er ;D
Första inlägget ida dåra ;P
Heh.
Gick i skolan, jag älskar Torsdagar!
Har typ 3 lektioner. Skööönt! :D
Efter skolis så kom Julia till min skola, vi åkte till jakan.
Vi prova lite kläder på gina & h&m och jag köpte äntligen min jacka!
Men den var 36, skulle egentligen ha 34, menmen den får duga, orkar inte vänta meraa ;D
Den kostade bara 400, så nu har jag 150 kr kvar att handla på h&m för ;D YIPPIE
Iaf.
Vi åkte hem till mich efter jakan, vi var där o chilla.
Sen gick vi till åkis & köpte mat.
Sedan hem till mich igen & lagade Tacos, sen pluggade vi. Eller de gick itne så bra, men Julia förhörde mejj lite iaf ;P
Men nu gick jag hem, så nu ska jag gå in på Liber & plugga glosor.
Vi ses :D
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?