somsagt...

2008-03-25, 19:38:52 / Kategori: Texter och annat

.. Har jag väldigt långtråkigt, så jag gör ett sånt här skit sak.

10 favoriter för:
Färg:
Lila e fint
Mat: Inte för att jag tänker så mkt på vad jag äter & är inget hälsofreak men sallad är det godaste jag vet (a)
Band: Ingen aning "/
Film: Dagboken
Bok: "Eldens hemlighet"  
Sport: Friskis spinning
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Ben&Jerry's
Tid på dygnet: Kvällen

9 just nu:

Humör: Uttråkad
Smak: Extra tuggumi
Kläder: Jean, Tshirt, kofta, Tjocktröja (imfuckingfreezecoold)
Bakgrund: Fönster?
Nagellack: Ingenting
Tid: 19.23
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: msn rutorna, mina kalla fötter :P
Civilstånd: I got my baby boy!

8 första:
Bästa vän: Saga
Screen name: ???
Husdjur: Ariel & Kalle 2 guldisar som dog allt för snabbt :S
Piercing: Öronen?
Förälskelse: En pojke som heter Emil
Musik: hmmm
Bil: mina pärons, en vinröd ford dom hade när jag var liten :p
Kyss:  dedu

7 senaste:
Cigarett
: No memory
Mat: Köttfärsås & spagetti!
Dryck: Ramlösa
Biltur: Igår blev skjusad till adam
Spelad låt: Chris Brown-With you, (thevoice)
TV-program: jaaduu...

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Neee
Brutit mot lagen: Har jag säkert
Blivit arresterad: Nejfan
Badat naken: Jadå, inte ute menmen
Varit med på TV: The voice , kameran swicha förbi mejj!
Kysst någon du inte känner: pass

5 nej tack:
Kläder: Byxor med hög midja
Mat: Fisk
Musik: Emo, Hårdrock o sånt skit
Dryck: Dricker allt
Personlighetsdrag: Översmarta kids, dö

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Sov hos adam, me Jennfier o Ablito
Du kan höra just nu: Rihanna-Don't stop the music
Du inte kan leva utan: Nära o kära, min säng
Du gör när du har tråkigt: Sånt här skit..

3 personer:
Du kan berätta allt för: Adam, Jennifer, min syster, Emelie, Lisa, Julia
Du tycker om: Adam<3
Du inte gillar: Idioter

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Hemligt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?