Onsdag

2008-03-05, 15:17:30 / Kategori: vardag

Hejsan ;D
Lite dåligt med skriivandet på sistonde jag vet..
Igår, Tisdag, gick jag i skolan som vanligt.
Efter plugg gick Jennifer & jag hem till moi, & käka lite o kollade på "The blue laagon"
Sen va de spinning som gällde, vi tog bussen till Jakan o friskis, o spinnade.

Riktigt härligt! :D

Sen drog jag hem o käkade middag, sedan kom min systers pojkvän till oss.

Han har varit nere hos henne i några månader o nu e han hemma.

Men eftersom han bor i Tranås så måste han ta tåget hem, och fick stanna en natt här hos oss i Sthlm ;D

Kollade lite fotboll med dom, men eftersom jag inte e så intresserad gick jag o la mejj ist.

Hehe.

Nu sitter jag här & väntar på Matilda, hon ska med mejj upp till v-by.

Jag ska äntligen köpa den dära jackan, den mörkgröna från h&m ;D

Bild är i några inlägg längre ner :D

Ska oxå kolla på ett par örhängen o ett halsband :D

Ikväll blir de bara chill, funderar på o åka o sola, men har ingen o åka med,

MenMen kan ta de någon annan da;D

OJ! nu kommer matilda , hah måste gå :D
Hare bra!

Puss

Sara


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?