Onsdag med Julia

2008-03-26, 19:43:20 / Kategori: vardag
Tjaaba :)
Srry för dålig upptadering ida :/
Just nu är jag hos Jullebulle, hon själv är o äter middag.
Jag vaknade vid 10 av att Julia rindge , jag ksulle gå upp & göra iording mejj men så blev det juh inte riktigt,
Somnade om o vaknade igen halv 12 av att Julia ringde (igen)
Ohn lbev noglite småt irreterad, men så gullig som hon är så säger hon att de inte e någion fara och så traskade hon till mejj :)
Hon kom när jag hade ätit klart frulle, jag gjorde snabbt iordning mejj och sen tog vi bussen 13.20 till kista.
Justed! JAg gjorde största tabben! Mamma hade skrivit en lapp till mejj att jag skulle ta med ett par gardiner och lämna tillbaka dom på INDISKA så skulle jag få behålla pengarna (ca 200 spenn) Men tror ni inte att så klantig som jag är så glömmer jag påsen på bussen!!
Åh fatta hur arg jag blev!

Så de var bara att ringa hittegodset på Sl när man kom hem, även fast dom itne svarade >.<!
Iaf, I Kista köpte jag ett blårandigt linne och ett skärp o ett läppglans från h&m, bilder kommer senare.
Julia köpte ett par jeans och en sjal.
På vägen hem skulle vi stanna&sola men så blev det inte, de va fullt och dom hade inga lediga tider försen 5.
Så vi åkte hem, kollade på lite landställen med min mamma, jag åt middag sen tog vi bussen hit, heh jag vet vi är lata menmen :P
Nu ska vi dra hem till mejj, Julia slaggar nog hos mejj inatt,
Vi hörs senare!
Simma lungt / Sara



image202

Sara&Julia SJUUUKT små!

julia

shit, va ful man kan vara -.-'



2008-03-27, 15:12:40 URL: http://jowlia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?