när jag ändå...

2008-03-28, 23:17:50 / Kategori: vardag
... sitter och har tråkigt, vrf inte ha lite ännu mera tråkigt? xD

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du lycklig?: AA
2. Är du uttråkad?: Kan man säga....
3. Är du ledsen?: Ja jag saknar min pluttis!
4. Är du italienare? SVENSK!
5. Är du cooling?: Superball
6. Är du från thailand?: Svensk fortfarande
7. Är dina föräldrar gifta?: Ne
8. Är du kär? JA!

10 TVÅ ALTERNATIV

2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? : Några få bästa vänner
5. Tv eller internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på, just nu, hemmakvällar med pojken<3
8. Pengar eller lycka?: Pengar är lycka
9. Dag eller natt?: Natt
10. Msn eller mobil?: Mobil

"HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Ne
2. Brutit ett ben?: aa
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja! 
4. Hoppat Bungee Jump?: Neej , men någon dag ska jag
5. Fuskat på ett prov?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Nej fyfan, ogillar tårtor!
7. Gråtit när ett husdjur dog?: aa
8. Velat försvinna?: Många gånger

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?: Bobo
2. Telefonsamtalet du fick?: Jennifer
3. Personen du var med?: Mamma
4. Roligaste grejen som hänt?: Händer roliga saker hela tiden! 
5. Personen du smsade: Adam
7. Du duscha?: Imorse
8. Du kommenterade?: ehvadå?
9. Du tillbringade natten med?: Julia
10. Du kramade?: Min bror

... så lite bättre :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?