Min Torsdagkväll

2008-03-27, 23:35:44 / Kategori: vardag

Satte mejj på buss 119 till backlöksgränd efter förra inlägget, Jennifer mötte mejj o vi gick till emelie.
Va dära ett tag sen åkte vi buss 119 tillbaka mot HässelbyStrand, lisa hoppade på vid åkis, dom skulle till Blackeberg o fixa en sak, och jag skulle juh till min mormor, så bi gjrode sällis.
När jag kom till min mormor, satt mhon o min lille kusin o spelade "fia med knuff", jag spelade lite med dom, sen käka vi godmat :P
Kollade på spy kids med min kusin, men somna på soffan, sen kom min mami och käkade och jag åt mejj full på godis, sen åkte vi och jag åkte till Jennifer, där lisa o emelie va.
När dom hade käkat drog vi till Jonas, där adam var oxå.
Vi drog och mötte albin och så träffade vi Dogge, Vikke

och harald.Alla drog till backlura utom jag albin jennifer & adam som stannade och snackade ett tag, sen dro jag in för det var så jävlans kallt.
Degade framför tvn ett tag men gick ist upp hit :)
Imorn ska jag och mamma upp till nya modehuset som öppnat i vby och sen til hennes jobb dör jag ska vara imorn, ska fixa lite grejjer dära.Hon jobbar med utvecklingstörda barn som är sjukt gulliga :)
Sen på kvällen ska jag nog fira Lisa som fyller 14!
Nu ska jag kolla pa och läsa bloggar, som vanligt! xD
pusssss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?