Måndag

2008-03-03, 19:43:00 / Kategori: vardag
Heyy :D
Skrev ingenting igår, men de här var gårdagen ;D
Söndag- Sov hos pappa, åkte till sundbyberg med Mamma o Bror, träffade familjen Dahlin.
Åkte med mamma o käka med henne, var sen hos adam en stund.
Idag har jag varit i plugget, som har börjat igen. Sen va jag med älsklingen ett tag.
Käkade middag själv, o nu sitter jag hära.
Imorn har vi ganska okej dag, iinte den värsta iaf, vi har bild i typ 2 h & mentorstid på morgonen.
Men vi skulle typ få börja klockan 12, för vi inte skulle ha någon, m-tid & ingen bild.
Men vi skulle tydligen ha vikarie ist..... -.-
Feeeett dåligt, vi borde få lite mera sovmorgon.
Så nu blir de  att gå upp 7 imorn iaf..
Efter plugg imorn ska jag o Jennifer spinna, härligt :)
Nu ikväll ska jag väl inte hitta på någt speciellt.
blir väl lite tvtittande o en kopp te :D
Men nu ska jag läsa lite bloggar o sen nörda pea en stund.
Ha de bäst!
Puss
Sara
image155


image156

image157




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?