Lite småshopping;D

2008-03-05, 19:59:44 / Kategori:

Tja igen!
Va juh i v-by med Matilda.
Köpte en mörkgrå vanlig t-shirt fast den va lite längre, från h&m 69.50
Ett guld armband, som var som en kedja, 59.50
och ett par guld örhängen, 49.50
Smyckerna var från ur&penn.
De som va så bra var att man fick ta 3 smycken o betala för 2!
Så jag stog däroch valde mina 2 smycken, och så skulle matilda ta ett par örhängen hon emd, så jag skulle få ett av mina smycken gratis.
Men när vi står där så ser hon att dom säljer såna dära "överraskningspåsar", alltså de är påsar för 25Kr som de är smycken i fast man inte vet vilka.
Iaf så ville hon köpa en sån ist.
Så jag tänkte precis lämna ett av mina smycken när michelle, klara, linda o några kommer in i affären.
Och michelle ser direkt några örhängen hon vill köpa, och då betalde vi tillsammans, så fick jag mina smycken iaf :D
hahahahha. Så jag fynda lite dära iaf ;D
Skulle juh köpt min mörkgröna jacka, men vet ni vad?
Den var såklart slut!
Så är lite smått sur.
Men ska åka med mamma o kolla i typ kista..
Aja, ikväll blir de iaf grace anatomy ;D Me love!
Sen sömn :) hah.
Imorn efter plugg som slutar 13.50 så bär de av hem till Julia, mich ska oxå dit ;D
Vi hörs imorn,
Puss&Kram
Saura!

image158image160
image161


Anonym

jag och lisa åkte till vällingby lite senare, då såg jag den där jackan. du skulle köpa den på hm elrhur ?
puuss



2008-03-05, 20:19:46 URL: http://emeliemoberg.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?