Kväll

2008-03-25, 23:14:13 / Kategori: vardag

Nu e jag hemma från bion.
Vi såg "Angel", de va vi och 4 till pers i salongen, och de va typ 350 platser ;D
Fettt skönt.
Filmen var typ 2 timmar, den handla om en Artist som kallades Angel, Som va as känd, sen nu när hon blibit gammal ligger hon först på utelistan.
Då blir typ hon o hennes kille despirata, så dom låtsas att hon har tagit själmord & dränkt sejj.
Fast hon i själva verket är i Thailand.
Sen kommer hon hem o så har hennes man vart otrogen o massa skit..
Den va inte så jätte bra, menmen.
Något som därimot var kul var att när hon är i Thailand är hon på
KOHLANTA! Där jag var för ett tag sen!
Och där min syster bor, lite skojjsit
Så den är inspelad där på ett av lyxhotellen.
Och så ser man ut när dom filmar över stranden där jag bodde (a) :D<3
Haha.
aja nu ska jag läsa bloggs, kolla pa sen blire sängen =)
SovGott alihoppa,
Puss&Kram
image200
Jag i Thailand ^^

Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?