Kläppen here i come

2008-03-24, 17:38:51 / Kategori:
Nu har jag o min mami köpt skidgrejjer till mejj.
Bilder nedan :)
De var utförsäljning på intersport så de va fett billigt :P(a)
Åkte aldrig till emelie, hann inte o orkade inte..
Jag o mamma ska snart äta middag tror jag, sen ska jag till Adam, ska juh sova dära inatt.
Åh längtar till Kläppen!!!! :D
Efter påsklovet går jag bara tom onsdagen, och på onsdan slutar vi typ 4 men jag ska gå vid 1 för att jag ska åka :D
Sen e jag ledig Torsda & Fredag :D
Hittade en bild på kläppen o alla backar o så.
:D
Nu ska jag läsa lite bloggs o kolla pa.
Puss&Kram
Sara

image187image188image189
image190
◊Jackan :)
◊ Allting jag köpte, Handskar, Byxor, Jacka,Hjälm
◊Hjälmen..... Får sluta använda hjälm när jag är 15... Fett störande menmen...
◊Bild över Kläppen :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?