Hysterisk början..

2008-03-08, 12:25:55 / Kategori: vardag
TjoTjo :D
Vaknade ovanligt tidigt imorse, för att vara mejj.
Halv 10 typ...Vaknade först av min låtsas pappa väckar klocka, AIK klacken som sjunger, usch....
Mamma & han ska till dalarna & kolla på vårat nya landställe & sen sova över dära inatt.
Så just nu har jag huset för mejj själv.Iaf, somnade jag om lite smått, men vakande av att jag hör att mamma e helt hysterisk,
Så jag traskar upp & kollar vad som står på.
Mamma- Sara vad ska jag göra?!
Jag- Vem är de?
De var ett barn som skrek & grät i telefonen, mamma fattade ingenting, de gjorde inte jag heller.
Men hon försökte få kontakt med barnet ifall de blev mördad elr misshandlat elr nått.
Men samtalet bröts, Så jag gick in på eniro o kollade nr, & de visade sejj vara en kille i Malung, i dalarna elr någt(?)
hette typ, Chadi Yuossef Sarki...
Fett skumt iaf.
Men man får väl hoppas att de inte var någon fara... :/

Iaf, så käkade jag frukost kände mejj super nyttigt, lätt yougurt med färka bär som mamma köpt.
:P
Och nu sitter jag hära & snackar med A'<3
Ska väl till Jennifer senare.
Ska chilla hära ett tag & sen börja göra mejj iordning.
Vi hörs, kramar Sara♥
Take It Easy!
image166



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?