Hello

2008-03-29, 18:46:19 / Kategori:
Kom precis hem till pappa nu.
Imorse åkte juh jag och mamma till jakobsberg, vi hittade en väska åt mejj. en jätte fin från accesorise 400KR.
Vi åkte hem & jag åkte upp till vällingby med Amanda, vi va där i någon timme sen träffade vi jossan, jessica & fanny.
Amanda drog och jessica drog hem och jag fanny & jossan var kvar, käkade glass och kollade på modevisningar, killarna var grymt heta! :)
Flummade runt dära ett tag innan vi gick till bussen, fick vänta någon halvtimme, och då kom jag och jossan på att hon knr min låtsassyster , dom ahr gått i samma gympa och rubbet :P
Iaf så gick jag hem till mamma hämtade saker sen skjutsa hon hit mejj.
Nu ska jag strax käka taco's och lägga in nya låtar på min IPOD, behöver nya tills kläppen.
Sen ska jag dra till jossan, och va med henne och fanny. Vi kanske ska träffa AdamC och några.
Ne nu ska jag lägga in låtar, Pusspånosen!
Sara

image210
Den fast i SVART & SILVER köpte jag



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?