Godmorgon

2008-03-01, 13:08:36 / Kategori:
Hejsan :)
vaknade inte så sent idag, men har ätit o kollat på bygglov med mamma men nu hamna jag hära :)
Igår låg jag hemma (as usual) o kolla på "let's dance" o massa såna dära tråk program..
Åt oxå en del choklad så mådde rätt illa igår.
intressant va? :p
Men feber slapp jag igår, elr lite på kvällen men inte mkt.
Blev otroligt shopping sugen, så har kollat lite på kläder.
Mamma har lovat mejj en till vår jacka, vill ha en i tyg, helst mörkgrön, med en hög krage.
Har hittat en från h&m,
Men funderar även på en väst, i brun elr grön.
Jeans är oxå någt jag behöver köpa nytt..
Vill fortfarande ha dom dära mörkblå från h&m..
Men har oxå sett ett par fina stuprör från cubus, där jag nästan aldrig köper kläder.. :P
Dom finns de tyvär ingen bild på, :/
När jag var inne på h&m's sida såg jag även lite vår/sommar kläder, där hittade jag ett par ur fina highwater, svarta i caprimodell. 249 Kr, bild kmr.
En tröja från Vero moda oxå. Vet inte pris har ingen bild heller, men den e beige kortärmad med stor krage.
Iaf här är dom,
image148image149image150

Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?