Fredag, nere

2008-03-28, 20:06:56 / Kategori:
Hejsan.
kom precis hem från coop, jag och mamma va dära oxh handla.
Imorse gick jag upp vid 10, lite stolt:P
Gjorde iordning mejj och åkte upp till vällingby med mamma, köpte en tshirt från ginatricot.
Vi var bara dära ett tag eftersom vi skulle till mammas jobb,. Så vi åkte till rissne, och dära va jag hela dagen.
Vid 4 åkte vi hem och då stannnade vi till vid vällingby igen ,  vi letade som galningar efter en väska som skulle vara perfekt till mejj, men hittade ingen. Hittade ingen av dom jag gjprde ett inlägg om förut, liet skumt.
Så nu ska jag köpa en via internet ist.
Iaf, sen åkte vi och handla och nu är jag hära.
ikväll borde jag gå ut och ha kul med mina vänner men har ingen lust alls..
Är trött , knr mejj ingen alls glad, och saknar adam som  fan, sjukt tomt utann honom.. :/<3
Så jag blir nog hemma med godis och mamma och tvn... skit tråkigt men men.
Imonr därimot hade jag tänkt att ha fett kul ,men då vare tydligen så att emelie hade fotboll och jennifer skulle fira hennes lillesyrra.. Ska kolla med Lisa, men får se vad som händer..
See U later om jag inte har någt liv

En trött saura.. 
image206



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?