Ensam igen :P

2008-03-23, 23:37:00 / Kategori: vardag
Nu har adam gått, och jaaa e ensam :P
Julia skrev just ett sms, vad ska du göra vecka 31 i sommar?
hum, ingenting skrev jag.
Eftersom jag inte har någon aning.
Okej va bra, håll den veckan ledig ett tag skrev hondå.
vrf skrev ja, de får du veta sen skrev hon.
ÅH nu är jag jääättee nyfinken!!
Vad kan de vra? :P
hahahah

Nu ska jag berätta lite om dalarna, hehe inte för jag gjorde så mkt menmen.
På väg upp stannade vi i Falun och hälsade på min farfar som ligger dära på sjukhus..
Sen åkte vi upp till Mora till farmor o faster.
På fredagen tog vi det bara lungt, tog en låååång promenad.
Sen på lördagen hade vi påskmiddag, målade ägg, och jag o min bror fick 1010 kronor i femmor!
en hel burk, blev 505kronor var till er som inte kan räkna :P
Men dom åkte direkt in på sparkontot;P
Jag min låtsasmamma o bror åkte ner på "stan" och tog en fika.
Då berättade hon att hon&min pappa ska flytta ihop, och att vi ska kolla på 2 hus  björnboda på söndag :P
En av dom har 3 våningar och bastu o jacuzzi! ME WANT TO HAVE THAT HOUSE!
hah<3
Får se hur de går med de :P

 
Men nu ksa jag försöka få Julia och berätta!
PUSS!
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?